Sabam wil haar dienstverlening continu verbeteren. Om die reden wordt ons IT-systeem momenteel grondig gemoderniseerd. Het doel? Onze processen verder automatiseren én efficiënter werken.
Dit biedt ook voor u heel wat voordelen:
- Meer transparantie;
- Een kortere verwerkingsprocedure;
- En dus een snellere betaling van uw auteursrechten.
Wijzigingen in MySabam
Binnenkort ontvangt u vernieuwde en vereenvoudigde betaaldocumenten. Bovendien geven we u in MySabam via Played & Paid meer inzicht in uw betalingen. Zo zal u opmerken dat de pagina ‘Mijn betalingen’ daarin werd toegevoegd. Op die pagina verduidelijken we welke afrekeningen resulteren in het bedrag dat aan u werd uitbetaald.
Ziet u hier enkele lijnen waarbij het documentnummer start met de code 'MIG'? Dit gaat om onbetaalde afrekeningen van vóór 1 augustus 2021.
Praktische tips voor een vlotte overgang
- In Played & Paid vindt u vanaf nu de knop ‘Historiek’. Daar verzamelen we alle gegevens over uw betalingen tot en met juli 2021.
- In de pagina ‘Mijn afrekeningen’ starten we met een blanco blad. Hier leest u alle details van uw betalingen sinds augustus 2021.
- U ontvangt een betaaldocument per e-mail voor elke betaling die we uitvoeren.
Blijft u graag op de hoogte van alle updates over uw afrekeningen? Surf dan naar MyProfile. Kies voor ‘Opties’ en vink de volgende keuze aan: ‘Ik wens een notificatiemail te ontvangen wanneer er nieuwe data beschikbaar zijn op Played & Paid’.
Let op: deze optie werd standaard niet geactiveerd.
Nog geen MySabam-account?
Maak er snel één aan via mysabam.be. Zo haalt u meer uit uw lidmaatschap én verloopt het beheer van uw auteursrechten vlotter.
Hebt u een vraag? Contacteer ons via member@sabam.be.
Do you have any questions?
Our Customer Service will gladly assist you as soon as possible.